Muzo Emlak
Yetkili Muzaffer Celiker
Telefon +905338862767 / +905338773277

بدون دیدن این ویلامجزی باشکوه که با معماری باشکوهی در منطقه گیرنه سیکلوس، با استخر خصوصی، سونا، شومینه، چشم انداز باغ و بسیاری ویژگی های خاص دیگر طراحی شده است، تصمیم به شکار نگیرید.

برای فروش ویلا - گیرنه, Doğanköy, property-Details.north-cyprus

£ 990,000

بدون دیدن این ویلامجزی باشکوه که با معماری باشکوهی در منطقه گیرنه سیکلوس، با استخر خصوصی، سونا، شومینه، چشم انداز باغ و بسیاری ویژگی های خاص دیگر طراحی شده است، تصمیم به شکار نگیرید. بدون دیدن این ویلامجزی باشکوه که با معماری باشکوهی در منطقه گیرنه سیکلوس، با استخر خصوصی، سونا، شومینه، چشم انداز باغ و بسیاری ویژگی های خاص دیگر طراحی شده است، تصمیم به شکار نگیرید. بدون دیدن این ویلامجزی باشکوه که با معماری باشکوهی در منطقه گیرنه سیکلوس، با استخر خصوصی، سونا، شومینه، چشم انداز باغ و بسیاری ویژگی های خاص دیگر طراحی شده است، تصمیم به شکار نگیرید.
بدون دیدن این ویلامجزی باشکوه که با معماری باشکوهی در منطقه گیرنه سیکلوس، با استخر خصوصی، سونا، شومینه، چشم انداز باغ و بسیاری ویژگی های خاص دیگر طراحی شده است، تصمیم به شکار نگیرید. بدون دیدن این ویلامجزی باشکوه که با معماری باشکوهی در منطقه گیرنه سیکلوس، با استخر خصوصی، سونا، شومینه، چشم انداز باغ و بسیاری ویژگی های خاص دیگر طراحی شده است، تصمیم به شکار نگیرید.

Hızlı Bakış

101evler İlan No #271103 İlan Tarihi 06/12/2022
Konum گیرنه, Doğanköy Tapu Türü اعمال مبادله
Durum برای فروش Emlak Türü خانه ها / ویلا
Metrekare 442 m2
Oda Sayısı 5+2 Banyo 0
Bina Yaşı 0 Kat Sayısı 0
Eşya Durumu -    

Açıklama

GIRNE CIGLOS Mansions .Ç.استخر مستقل.حمام ترکی سونا 5+2 440m2.داخلی 5 حمام. [ WC ] + تراس پشت بام با منظره کوه و دریا شومینه از سقف آویزان انفجار گرمایش و سرمایش کامل  لباسشویی با سقف کاذب و انباری.عایق های آب و حرارتی.مخازن آب نورپردازی خارجی چشم انداز. آبیاری اتوماتیک.خودکار  گاراژ  درب اتاق خدمتکار ... 

Notlar