Golden Roof Real Estate
مشاور املاک İzzet Sezer
Telefon +905428892121 /

LEFKOSA YENISEHIR رزیدنس لوکس 3+1 آپارتمان مجلل

برای فروش اقامتگاه - نیکوزیا, Yenişehir, property-Details.north-cyprus

£ 250,000

LEFKOSA YENISEHIR رزیدنس لوکس 3+1 آپارتمان مجلل LEFKOSA YENISEHIR رزیدنس لوکس 3+1 آپارتمان مجلل LEFKOSA YENISEHIR رزیدنس لوکس 3+1 آپارتمان مجلل
LEFKOSA YENISEHIR رزیدنس لوکس 3+1 آپارتمان مجلل LEFKOSA YENISEHIR رزیدنس لوکس 3+1 آپارتمان مجلل

Hızlı Bakış

101evler İlan No #305850 İlan Tarihi 19/07/2023
Konum نیکوزیا, Yenişehir Tapu Türü اعمال عنوان ترکیه
Durum برای فروش Emlak Türü خانه ها / اقامتگاه
Metrekare 240 m2
Oda Sayısı 3+1 Banyo 2
Bina Yaşı 1 Kat Sayısı 10
Eşya Durumu ناهموار    

Açıklama

ما خوشحالیم که فرصتی استثنایی برای زندگی در یک آپارتمان 3 خوابه فوق العاده لوکس واقع در قلب شهر به شما ارائه می دهیم. در حالی که این آپارتمان شیک فضای نشیمن بزرگی به مساحت 240 متر مربع را ارائه می دهد، اما فضای کافی را برای شما و عزیزانتان فراهم می کند تا زندگی راحت و مجللی داشته باشید. مرکز شهر شلوغ، به شما این امکان را می دهد که هر زمان که به وسیله نقلیه خود نیاز دارید، بدون زحمت به وسیله نقلیه خود دسترسی داشته باشید.  تیم اختصاصی ما اطمینان حاصل می کند که مناطق مشترک به طور منظم تمیز می شوند و محیطی بکر را تضمین می کنند که همه ساکنان می توانند از آن لذت ببرند. >مجموعه آپارتمانی مجهز است. با آسانسوری که دسترسی آسان به تمام طبقات را فراهم می‌کند و نگرانی‌های مربوط به جابجایی یا راحتی را از بین می‌برد. تیم تعمیر و نگهداری دقیق ما تضمین می‌کند که آسانسور به طور منظم سرویس و نگهداری می‌شود و از عملکرد روان و قابلیت اطمینان اطمینان حاصل می‌کند.

وقتی وارد آسانسور می‌شوید. در ساختمان، کارکنان پذیرش دوستانه و حرفه ای ما که آماده پاسخگویی به شما در مورد هر گونه سوال یا درخواست هستند، از شما استقبال می کنند. این خدمات شخصی سطح بیشتری از تجمل و راحتی را به زندگی روزمره شما می افزاید و باعث می شود احساس کنید واقعاً به عنوان یک فرد ارزشمند هستید. ساکن.

ما درک می کنیم که زندگی در قلب شهر به معنای احاطه شدن توسط محیطی پر جنب و جوش و پویا است. با موقعیت مکانی عالی ما، دسترسی آسان به طیف وسیعی از امکانات از جمله مراکز خرید خواهید داشت. رستوران‌ها، مکان‌های تفریحی و جاذبه‌های فرهنگی. این که یک شب در شهر باشد چه ترجیح می‌دهید تعطیلات دلپذیری را در پارک‌های اطراف بگذرانید، همه چیز فقط چند دقیقه با درب منزل شما فاصله دارد.

ما دعوت می‌کنیم. شما می توانید مظهر زندگی لوکس را در آپارتمان 3 خوابه فوق لوکس ما با پارکینگ سرپوشیده تجربه کنید. ؛ چیدمان جادار، عالی با خدمات و موقعیت عالی، این آپارتمان ترکیبی عالی از راحتی، راحتی و ظرافت را ارائه می دهد.




br>لطفاً برای هماهنگی بازدید یا کسب اطلاعات بیشتر با تیم اختصاصی ما تماس بگیرید. ما مشتاقانه منتظر حضور شما در خانه جدیدتان هستیم.< br>
با احترام،

Notlar