Island Life Cyprus
Yetkili Handan Lewis
Telefon +905391137269 /

ما خوشحالیم که این ویلای زیبای 4 خوابه با مناظر خارق العاده را در موقعیتی عالی در میان مناظر طبیعی خیره کننده Esentepe برای فروش عرضه می کنیم. این ویلا با سلیقه در رنگ های سفید طبیعی تزئین شده است که حس بسیار هماهنگی را به نمای باز و منظره دریا می دهد.

برای فروش ویلا - گیرنه, Bahçeli, property-Details.north-cyprus

£ 369,950

ما خوشحالیم که این ویلای زیبای 4 خوابه با مناظر خارق العاده را در موقعیتی عالی در میان مناظر طبیعی خیره کننده Esentepe برای فروش عرضه می کنیم. این ویلا با سلیقه در رنگ های سفید طبیعی تزئین شده است که حس بسیار هماهنگی را به نمای باز و منظره دریا می دهد. ما خوشحالیم که این ویلای زیبای 4 خوابه با مناظر خارق العاده را در موقعیتی عالی در میان مناظر طبیعی خیره کننده Esentepe برای فروش عرضه می کنیم. این ویلا با سلیقه در رنگ های سفید طبیعی تزئین شده است که حس بسیار هماهنگی را به نمای باز و منظره دریا می دهد. ما خوشحالیم که این ویلای زیبای 4 خوابه با مناظر خارق العاده را در موقعیتی عالی در میان مناظر طبیعی خیره کننده Esentepe برای فروش عرضه می کنیم. این ویلا با سلیقه در رنگ های سفید طبیعی تزئین شده است که حس بسیار هماهنگی را به نمای باز و منظره دریا می دهد.
ما خوشحالیم که این ویلای زیبای 4 خوابه با مناظر خارق العاده را در موقعیتی عالی در میان مناظر طبیعی خیره کننده Esentepe برای فروش عرضه می کنیم. این ویلا با سلیقه در رنگ های سفید طبیعی تزئین شده است که حس بسیار هماهنگی را به نمای باز و منظره دریا می دهد. ما خوشحالیم که این ویلای زیبای 4 خوابه با مناظر خارق العاده را در موقعیتی عالی در میان مناظر طبیعی خیره کننده Esentepe برای فروش عرضه می کنیم. این ویلا با سلیقه در رنگ های سفید طبیعی تزئین شده است که حس بسیار هماهنگی را به نمای باز و منظره دریا می دهد.

Hızlı Bakış

101evler İlan No #319704 İlan Tarihi 29/09/2023
Konum گیرنه, Bahçeli
Durum برای فروش Emlak Türü خانه ها / ویلا
Metrekare 140 m2
Oda Sayısı 3+2 Banyo 2
Bina Yaşı 11 - 15 Kat Sayısı 2
Eşya Durumu مبله شده    

Açıklama

برای فروش این ویلای زیبا با طراحی معاصر با 4 اتاق خواب و 3 حمام لذت بخش است. مالک واقعاً توجه زیادی به این داشته است که از همان لحظه ای که وارد آن می شوید، این فضای بسیار آرام و هماهنگ باشد. با پنجره‌های بزرگ و نور طبیعی زیاد، احساس می‌کنید در منظره‌ای که شما را احاطه کرده است ظاهر شده‌اید. منطقه نشیمن و ناهار خوری آشپزخانه دارای پلان باز است و به طور ویژه برای سفارش طراحی شده است که شامل یک جزیره بزرگ با تمام اتاق های دیگر منتهی به راهروها می شود. هر اتاق از هر حمام تا هر اتاق خواب با سلیقه تزئین شده است. البته باغ ها محوطه سازی شده اند، با استخر خصوصی سخاوتمندانه خود به ابعاد 5×10 متر و تعداد زیادی تراس. به زیبایی توسط یک معمار داخلی نروژی تکمیل و مبله شده است - شما به معنای واقعی کلمه می توانید درست وارد شوید.
کوهستان دره سان (دره کاج) در مجاورت باشگاه گلف مشهور Korineum قرار دارد. این ویلا یکی از 8 ویلا است و منظره دلپذیری از دریا و غروب خورشید دارد. بسیاری از امکانات عمومی، همچنین در دسترس همه ساکنان، از جمله شاتل به ساحل The Cove. رستوران تارو و مرکز آبگرم جدید بزرگ با مرکز تناسب اندام در این مرکز. 20 دقیقه به گیرنه، 90 دقیقه از لارناکا و 35 دقیقه از Ercan.

چهار اتاق خواب بزرگ و 3 اتاق خواب حمام و همچنین توالت مهمانآشپزخانه با طراحی ویژه با وسایل سفید یکپارچهاتاق نشیمن بزرگ با شومینه و آشپزخانه اوپن اتاق لباسشویی خصوصی با ماشین لباسشوییتهویه مطبوع در همه اتاق ها، گرمایش در کف حمام /div>راهرو و اتاق خواب با فضای کمد زیادمنطقه باربیکیو و دوش در باغ< b>استخر 5×10 متربا طراحی کامل و زیبای باغجای پارک برای 2 خودرو در زمین< /b>قطعه حصاردارتمام شده، به طور انحصاری توسط یک طراح داخلی نروژی مبله شده - به سمت راست حرکت کنید پرده های متناسب با طراحیموقعیت مکانی فوق العاده فاصله پیاده روی تا رستوران و شاتل تا ساحل b> b>سالن ورزشی و سایر امکانات عمومی در دسترس همه ساکنان خصوصی

Notlar