Vision
دلال Alexandra Kononova
Telefon +905338407087 / +491603738380

پنت هاوس 3 خوابه خیره کننده در کنار دریا

برای فروش پنت هاوس - فاماگوستا, Tatlısu, property-Details.north-cyprus

£ 649,950

پنت هاوس 3 خوابه خیره کننده در کنار دریا پنت هاوس 3 خوابه خیره کننده در کنار دریا پنت هاوس 3 خوابه خیره کننده در کنار دریا
پنت هاوس 3 خوابه خیره کننده در کنار دریا پنت هاوس 3 خوابه خیره کننده در کنار دریا

Hızlı Bakış

101evler İlan No #327759 İlan Tarihi 10/11/2023
Konum فاماگوستا, Tatlısu Tapu Türü اعمال مبادله
Durum برای فروش Emlak Türü خانه ها / پنت هاوس
Metrekare 200 m2
Oda Sayısı 3+1 Banyo 3
Bina Yaşı 1 Kat Sayısı 2
Eşya Durumu بخشی مبله Dairenin Katı 1

Açıklama

ارائه کاملاً بهترین آپارتمان پنت هاوس در قبرس شمالی!

این ملک فوق‌العاده با داشتن موقعیتی فوق‌العاده در یک توسعه مسکونی فوق‌العاده روبروی دریا با ساحل اختصاصی، مرکز آبگرم، باغ‌های عمومی سرسبز و استخرهای شنای واحه، یکی از انواع آن است. این پنت هاوس که کل طبقه اول یک بلوک ساختمانی را اشغال می کند، فضای داخلی سخاوتمندانه ای به مساحت 200 متر مربع و در مجموع 170 متر مربع تراس روباز ارائه می دهد.

با ارائه یک آشپزخانه و سالن استراحت بزرگ با پنجره های پانوراما بزرگ، این ملک 3 اتاق خواب دو نفره و 3 حمام (2 حمام اختصاصی) ارائه می دهد. اتاق خواب مستر بسیار جادار است و دسترسی مستقیم به تراس بزرگ 35 مترمربعی با منظره دریا، کمد لباس های وسیع و حمام عالی با سینک دو نفره و دوش شیشه ای دارد. دو اتاق خواب دیگر در سمت دیگر آپارتمان واقع شده اند و دارای دوش مجزا و کمدهای مجهز هستند.

در سرتاسر آپارتمان سیستم VRF برای سرمایش و گرمایش ارائه می شود.

ارتفاع سقف 3.1 متر است که بر وسعت ملک می افزاید.

یک تراس بزرگ دیگر به وسعت 35 مترمربع از قسمت استراحت منتهی می شود و یک منطقه ناهار خوری روباز فوق العاده با دیوار سنگی و منظره پانوراما ایجاد می کند. هر دو تراس (از اتاق مستر و سالن استراحت) به 2 تراس جداگانه بالای پشت بام هر کدام به مساحت 50 متر مربع دسترسی دارند که دارای منظره خیره کننده 360 درجه از دریا و کوه هستند. یکی از تراس ها مجهز به جکوزی نیز می باشد.

تمام ملک به سبک فوق العاده مدرن با زیبایی و سلیقه طراحی شده و با استفاده از مواد ظاهری طبیعی، نمایانگر چوب، شیشه و سنگ تمام شده است.

مالکان می توانند از طیف وسیعی از امکانات در محل استفاده کنند - از جمله استخرهای روباز، رستوران، مرکز تناسب اندام مجهز، اسپا با زیبایی نگهداری شده با استخر سرپوشیده گرم، سونا، حمام، ماساژ. و اتاق های آرامش و درمان های دیگر.

یک کلوپ ساحلی خصوصی با رستوران ساحلی چوبی و تخت‌های آفتاب، چتر و کابانا و مناطق وسیع دریای مدیترانه نیز در اختیار شماست.

مشاهده فقط با قرار قبلی است.

سند مالکیت جداگانه برای انتقال موجود است.

Notlar