Show Real Estate
دلال ARZU SALİH
Telefon +905391268080 / +905488929292

ویلا 2+1 برای اجاره در ایسکله لانگ بیچ

1 سال برای اجاره ویلا - ایسکله, Long Beach, property-Details.north-cyprus

£ 1,000

ویلا 2+1 برای اجاره در ایسکله لانگ بیچ ویلا 2+1 برای اجاره در ایسکله لانگ بیچ ویلا 2+1 برای اجاره در ایسکله لانگ بیچ
ویلا 2+1 برای اجاره در ایسکله لانگ بیچ ویلا 2+1 برای اجاره در ایسکله لانگ بیچ

Hızlı Bakış

101evler İlan No #343789 İlan Tarihi 08/02/2024
Konum ایسکله, Long Beach
Durum 1 سال برای اجاره Emlak Türü خانه ها / ویلا
Metrekare 190 m2
Oda Sayısı 2+1 Banyo 1
Bina Yaşı 1 Kat Sayısı 2
Eşya Durumu مبله شده    

Açıklama

ویلای نیمه مجزا 2 خوابه مدرن و کاملا مجهز برای اجاره در محله پرطرفدار لانگ بیچ ایسکله. این ویلای زیبا برای کسانی که به دنبال یک سبک زندگی شیک هستند موقعیت ایده آلی دارد. این ساختمان که فقط 1 سال پیش ساخته شده است، تجربه زندگی مدرن و لوکسی را ارائه می دهد. با باغ خود، فرصت ارتباط با طبیعت را فراهم می کند و محیطی آرام را به شما ارائه می دهد.

آشپزخانه کاملاً مجهز در ویلا متناسب با سبک زندگی مدرن طراحی شده است و به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای شما را برآورده کند. . یک فضای نشیمن بزرگ و روشن، مبله شده با مبلمان مدرن، محیطی دنج و راحت را ارائه می دهد.

حمام مجلل در ویلا مجهز به دوش و وان دو نفره است و فرصتی برای گرفتن دوش آرامش بخش را به شما ارائه می دهد. یا یک حمام دلپذیر. . مواد با کیفیت بالا و جزئیات دقیق، ظرافت و راحتی این حمام را افزایش می دهد.

این ویلا در محله لانگ بیچ İskele واقع شده است، این ویلا برای کسانی که می خواهند از زندگی در کنار دریا لذت ببرند، گزینه مناسبی است. موقعیت مکانی آن با نزدیکی به ساحل و دسترسی آسان به مرکز شهر بسیار مناسب است. علاوه بر این، به لطف امکانات و فعالیت های اطراف خود، سبک زندگی دلپذیری را ارائه می دهد.

این ویلای باشکوه گزینه مناسبی برای کسانی است که به دنبال سبک زندگی مدرن هستند. با موقعیت منحصر به فرد، امکانات مجلل و طراحی شیک، یک تجربه زندگی عالی را ارائه می دهد. برای اطلاعات دقیق و رزرو فوراً با ما تماس بگیرید.


Notlar