OLIVO HOMES CONSULTANCY LTD.
Yetkili Mert Talu
Telefon +905338586818 / +905338586818

ویلا بزرگ با منظره دریای باشکوه نزدیک به روستای Esentepe!!

برای فروش ویلا - گیرنه, Esentepe, property-Details.north-cyprus

£ 299,000

ویلا بزرگ با منظره دریای باشکوه نزدیک به روستای Esentepe!! ویلا بزرگ با منظره دریای باشکوه نزدیک به روستای Esentepe!! ویلا بزرگ با منظره دریای باشکوه نزدیک به روستای Esentepe!!
ویلا بزرگ با منظره دریای باشکوه نزدیک به روستای Esentepe!! ویلا بزرگ با منظره دریای باشکوه نزدیک به روستای Esentepe!!

Hızlı Bakış

101evler İlan No #344769 İlan Tarihi 14/02/2024
Konum گیرنه, Esentepe Tapu Türü اعمال مبادله
Durum برای فروش Emlak Türü خانه ها / ویلا
Metrekare 170 m2
Oda Sayısı 3+1 Banyo 3
Bina Yaşı 11 - 15 Kat Sayısı 2
Eşya Durumu کاملا مبله    

Açıklama

این ویلای سه خوابه که درست در کنار دهکده Esentepe و فقط 5 دقیقه از گلف معروف کرهنیوم و دهکده تعطیلات ساحلی فاصله دارد، ترکیبی عالی از آرامش و راحتی را ارائه می دهد. با موقعیت مکانی نزدیک به بسیاری از رستوران‌ها، بارها، سوپرمارکت‌ها و ساحل Esentepe، نوید یک سبک زندگی پر از راحتی و لذت را می‌دهد.

این ویلای بزرگ، زمین وسیع و فضای داخلی را ارائه می‌دهد. طبقه همکف با یک اتاق نشیمن بزرگ مشرف به استخر و دریای مدیترانه پذیرای شماست. طبقه همکف دارای یک آشپزخانه بسته، یک اتاق غذاخوری مجزا با دسترسی مستقیم به تراس استخر و منظره دریا، حمام و انباری زیر پله است.

طبقه فوقانی دارای سه اتاق خواب بزرگ و حمام مشترک است. اتاق خواب اصلی مجهز به اتاق رختکن و حمام است. همه اتاق‌های خواب دارای منظره دریا بدون مانع هستند و به یک تراس مشترک دسترسی دارند.

در فضای باز، ویلا فرصت‌های زیادی برای زندگی در فضای باز دارد. یک منطقه بزرگ برای حمام آفتاب در کنار استخر شنا و یک باغ بزرگ در اطراف ملک وجود دارد. یک گاراژ سرپوشیده، فضای ذخیره سازی و منطقه باربیکیو نیز امکانات بیرونی را تکمیل می کند.

همچنین یک قطعه مجاور به مساحت 300 متر مربع وجود دارد که از طریق دروازه ای از باغ قابل دسترسی است و پتانسیل ساخت و ساز بیشتری را ارائه می دهد. کاملا مبله فروخته می شود، سند مالکیت به نام صاحب خانه و مالیات بر ارزش افزوده پرداخت شده است.

جهت کسب اطلاعات دقیق لطفاً با ما تماس بگیرید یا در واتساپ پیام دهید:
+ 90 533 858 68 18
Olivo Homes Consultancy Ltd.

Notlar