Show Real Estate
دلال ARZU SALİH
Telefon +905391268080 / +905488929292

2+1 آپارتمان لوکس مدرن برای فروش در ایسکله

برای فروش تخت - ایسکله, Ötüken, property-Details.north-cyprus

£ 182,000

2+1 آپارتمان لوکس مدرن برای فروش در ایسکله 2+1 آپارتمان لوکس مدرن برای فروش در ایسکله 2+1 آپارتمان لوکس مدرن برای فروش در ایسکله
2+1 آپارتمان لوکس مدرن برای فروش در ایسکله 2+1 آپارتمان لوکس مدرن برای فروش در ایسکله

Hızlı Bakış

101evler İlan No #344821 İlan Tarihi 14/02/2024
Konum ایسکله, Ötüken Tapu Türü اعمال مبادله
Durum برای فروش Emlak Türü خانه ها / تخت
Metrekare 118 m2
Oda Sayısı 2+2 Banyo 1
Bina Yaşı Proje Aşamasında Kat Sayısı 10
Eşya Durumu ناهموار Dairenin Katı 1

Açıklama

آپارتمان برای فروش - Ötüken، İskele، قبرس شمالیاوج زندگی مدرن را کشف کنید! INFINITY یک مجتمع مسکونی معتبر با مجموع 79 آپارتمان است که چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای به دریا دارد. INFINITY که فقط 450 متر از لانگ بیچ خیره کننده واقع شده است، فرصتی منحصر به فرد برای در آغوش گرفتن آرامش یا لذت بردن از یک تجربه تعطیلات لوکس ارائه می دهد.
چشم انداز تضمین شده دریا: طبقه چهارم که هر کدام آپارتمان واقع شده است که دارای منظره دریا تضمین شده است و مناظر خیره کننده را مستقیماً از راحتی خانه شما ارائه می دهد. تصور کنید هر روز صبح با منظره ای آرام از دریای فیروزه ای از خواب بیدار شوید.
امکانات لوکس شامل: همه آپارتمان ها، تهویه مطبوع مرکزی، گرمایش از کف در همه حمام ها و درهای هوشمند که با تلفن همراه قابل کنترل است.مجهز به قفل. این امکانات رفاهی لوکس در قیمت آپارتمان ها گنجانده شده است و راحتی عالی را به شما ارائه می دهد.
ویژگی ها: این مجموعه یک استخر روباز برای شنای آرام و همچنین پشت بام ارائه می دهد. استخر بی نهایت با منظره دریا. در مرکز اسپا، که شامل سونا و حمام است، خود را نوازش کنید. استخرهای آب گرم سرپوشیده و روباز نیز وجود دارد. برای خانواده ها، زمین بازی مخصوص کودکان برای سرگرمی کوچکترها وجود دارد.
راحتی و امنیت منحصر به فرد: با برق بی وقفه ارائه شده توسط ژنراتور و 24 از آرامش خاطر لذت ببرید. -پذیرایی ساعت همچنین یک سیستم آبرسانی متمرکز وجود دارد که راحتی را برای کل مجموعه فراهم می کند.
فرصت را از دست ندهید تا زندگی لوکس زندگی ساحلی را در بهترین حالت خود تجربه کنید. امروز با ما تماس بگیرید تا درباره INFINITY بیشتر بدانید و قطعه ساحلی خود را ایمن کنید.

Notlar