Show Real Estate
دلال ARZU SALİH
Telefon +905391268080 / +905488929292

پنت هاوس استودیو، اقامتگاه نخبگان سلطنتی سان، ایسکله لانگ بیچ

برای فروش استودیو فلت - ایسکله, Long Beach, property-Details.north-cyprus

£ 96,000

پنت هاوس استودیو، اقامتگاه نخبگان سلطنتی سان، ایسکله لانگ بیچ پنت هاوس استودیو، اقامتگاه نخبگان سلطنتی سان، ایسکله لانگ بیچ پنت هاوس استودیو، اقامتگاه نخبگان سلطنتی سان، ایسکله لانگ بیچ
پنت هاوس استودیو، اقامتگاه نخبگان سلطنتی سان، ایسکله لانگ بیچ پنت هاوس استودیو، اقامتگاه نخبگان سلطنتی سان، ایسکله لانگ بیچ

Hızlı Bakış

101evler İlan No #346295 İlan Tarihi 21/02/2024
Konum ایسکله, Long Beach Tapu Türü اعمال مبادله
Durum برای فروش Emlak Türü خانه ها / استودیو فلت
Metrekare 90 m2
Oda Sayısı 1+0 Banyo 1
Bina Yaşı 0 Kat Sayısı 5
Eşya Durumu ناهموار Dairenin Katı 5

Açıklama

به رویال سان الیت رزیدنس خوش آمدید، زندگی لوکس در فضای پر جنب و جوش جامعه لانگ بیچ ابعاد جدیدی به خود می گیرد! اوج ظرافت مدرن را در پنت هاوس استودیویی زیبای ما کشف کنید که فراتر از انتظارات شماست و سبک زندگی شما را ارتقا می دهد.

با ورود نور طبیعی از کف به داخل استودیو دو طرفه خود وارد دنیایی از پیچیدگی شوید. پنجره‌های تا سقف، راحتی فضای داخلی را به Longbeach اضافه می‌کند و کاملاً با مناظر خیره‌کننده شهر ترکیب می‌شود. ویژگی ضروری؟ بالکن پیچیده ما با تراس بزرگ، پناهگاه مخفی عالی برای لذت بردن از مناظر پانوراما خیره کننده یا صرف غذا در فضای باز در زیر ستاره ها را ارائه می دهد.

آشپزخانه مدرن با لوازم جدید و تزئینات شیک.

< p>آرام باشید. با واحدهای تهویه مطبوع همراه که شما را در هر چهار فصل خنک و راحت نگه می دارد. کابینت‌های توکار با ارائه فضای ذخیره‌سازی فراوان، سازماندهی را آسان می‌کنند و به شما امکان می‌دهند روی لذت بردن از محیط مجلل خود تمرکز کنید.

منطقه مسکونی ما در کنار استخر قرار دارد و مجموعه‌ای از امکانات رفاهی در سطح جهانی را ارائه می‌کند که برای بهبود سبک زندگی شما طراحی شده‌اند. . در استخر روباز ما غوطه ور شوید، اجازه دهید کوچولوها در استخر کودکان تفریح ​​کنند یا از سرسره های آبی هیجان انگیز ما لذت ببرند.

این پروژه ما همچنین دارای رستورانی است که در آن می توانید طعم های بی نظیر غذاهای جهانی را بچشید. . 

همه مالیات ها. پرداخت شده و پنت هاوس ما برای اشغال فوری آماده است، رویای زندگی در ساحل اکنون در دسترس شماست.

دسترسی برای همه ساکنان اولویت است، آسانسور و دسترسی افراد معلول در دسترس است.

رویال سان الیت رزیدنس مظهر زندگی لوکس است. فرصت تجربه قله را از دست ندهید. همین امروز با ما تماس بگیرید تا این پنت هاوس استودیویی خیره کننده را خانه جدید خود کنید!


Notlar