Likya Project Marketing
دلال Deniz Karayazgan
Telefon +905338882950 /

🌟 بزرگترین فضا را با مقرون به صرفه ترین قیمت داشته باشید - آپارتمان 2+1 110 متری 🌟

برای فروش تخت - گیرنه, Lapta, property-Details.north-cyprus

£ 140,000

🌟 بزرگترین فضا را با مقرون به صرفه ترین قیمت داشته باشید - آپارتمان 2+1 110 متری 🌟 🌟 بزرگترین فضا را با مقرون به صرفه ترین قیمت داشته باشید - آپارتمان 2+1 110 متری 🌟 🌟 بزرگترین فضا را با مقرون به صرفه ترین قیمت داشته باشید - آپارتمان 2+1 110 متری 🌟
🌟 بزرگترین فضا را با مقرون به صرفه ترین قیمت داشته باشید - آپارتمان 2+1 110 متری 🌟 🌟 بزرگترین فضا را با مقرون به صرفه ترین قیمت داشته باشید - آپارتمان 2+1 110 متری 🌟

Hızlı Bakış

101evler İlan No #353744 İlan Tarihi 28/03/2024
Konum گیرنه, Lapta Tapu Türü اعمال مبادله
Durum برای فروش Emlak Türü خانه ها / تخت
Metrekare 110 m2
Oda Sayısı 2+1 Banyo 2
Bina Yaşı Proje Aşamasında Kat Sayısı 3
Eşya Durumu ناهموار Dairenin Katı 2

Açıklama

یک زندگی آرام در لاپتا، گیرنه: معرفی می کنیم!
در زیبایی طبیعی قبرس شمالی، لاپتا در میان پرده های تصویری گیرنه واقع شده است. پروژه مسکونی خارق‌العاده یک تجربه زندگی منحصر به فرد با صنایع دستی بی‌عیب و نقص و انواع امکانات لوکس را ارائه می‌دهد. این پروژه که بیش از انتظارات شما طراحی شده است، طراحی مدرن را با ظرافت کاربردی ترکیب می کند.
اهمیت پروژه
- موقعیت اصلی: واقع در لاپتا، گیرنه، این پروژه دارای موقعیت ممتازی است که دسترسی آسان به امکانات شهری و زیبایی های طبیعی را ارائه می دهد.- مساحت زمین بزرگ: مساحت زمین بزرگی به مساحت 7168 متر مربع را در بر می گیرد. این پروژه با برنامه ریزی دقیق، فضای زیادی را برای زندگی راحت ارائه می دهد.- طراحی متفکرانه: با مساحت کل ساخت و ساز 6500 متر مربع، این پروژه کاملاً طراحی مدرن را با ظرافت کاربردی ترکیب می کند. - مناطق سبز بول: 1300 متر مربع از فضاهای سبز مشترک به طور دقیق محوطه سازی شده است تا یک واحه آرام ایجاد شود.- پارکینگ مناسب: 1200 متر مربع پارکینگ خصوصی آسایش و امنیت را برای ساکنین فراهم می کند. مهمانان.- شروع و تحویل: ساخت و ساز در آگوست 2023 شروع می شود و تاریخ تخمینی تحویل سپتامبر 2025 است.
FLAT TYPES
< /div>یکی از اقامتگاه های بزرگ و با طراحی دقیق را انتخاب کنید:
- طبقه همکف 2+1 (16 واحد)- 2 +1 طبقه اول (16 واحد)- 2+1 طبقه دوم (16 واحد)
امکانات
از یک زندگی مجلل با امکانات زیر لذت ببرید:
- استخر مشترک (180 متر مربع) - مناسب برای استراحت و اوقات فراغت.   مشخصات فنی
این ویژگی های فنی را برای راحتی و آسایش برتر تجربه کنید:
- آپارتمان‌های دارای سوئیت، حریم خصوصی و راحتی بیشتری را فراهم می‌کنند.- منظره‌های دو طرفه از همه آپارتمان‌ها، مناظری چشمگیر از زیبایی طبیعی لاپتا را ارائه می‌دهند.- زمین، حمام و مواد قابل تنظیم گزینه هایی برای گزینه های آشپزخانه به شما امکان می دهد فضای زندگی خود را شخصی سازی کنید.- مواد درجه یک و طرز کار در همه آپارتمان ها.- باغ خصوصی در طبقه همکف، تراس خصوصی در بالا طبقه، آرامش و سرگرمی این امکان فرار در فضای باز را برای مهمانان فراهم می کند.- گزینه منطقه باربیکیو برای ناهار خوری و گردهمایی در فضای باز ایده آل است.- فضای پارکینگ برای هر آپارتمان، پارکینگ بدون دردسر را تضمین می کند. - بدنه بتنی و خط لوله پی وی سی مجهز به دوام و استفاده طولانی مدت.- عایق ضد آب سقف محافظت بیشتری را فراهم می کند.- کابینت آشپزخانه اکریلیک با براقیت بالا با رنگ‌ها و واحدهای گزینه‌های مختلف.- پنجره‌های خارجی شیشه‌ای دوجداره با عایق حرارتی آلومینیومی و درب‌های بالکن، بهره‌وری انرژی و راحتی را فراهم می‌کنند.- سیستم‌های ماهواره مرکزی و اینترنت اتصال بی‌وقفه را فراهم می‌کنند. div> - زیرساخت سیستم تهویه مطبوع اسپلیت برای کنترل آب و هوا.- درب فولادی ورودی امنیت را افزایش می دهد.- کمد دیواری از سقف تا سقف + آینه در همه اتاق خواب ها فراهم می کند. ذخیره سازی و عملکرد اضافی.- سیستم آبگرمکن 60 لیتری و مخزن آب 2 تنی تامین آب گرم بدون وقفه را فراهم می کند.
PRICING
با شروع از 140000 پوند، این پروژه 2+1 آپارتمان به مساحت 110 متر مربع را ارائه می دهد که ارزش استثنایی برای زندگی لوکس ارائه می دهد.
< div>برای رزرو بهشت ​​خود در لاپتا، گیرنه، همین امروز با ما تماس بگیرید. زندگی که لیاقتش را دارید  زندگی در LAPTA.

Notlar