Cyprus Riviera Properties & Investment
دلال Nina Ratib
Telefon +905338690704 / +905338800700

آپارتمان خصوصی 2 و 4 خوابه با چشم انداز باشکوه و امکانات عالی در بلاپای - گیرنه

برای فروش تخت - گیرنه, Bellapais, property-Details.north-cyprus

£ 245,000

آپارتمان خصوصی 2 و 4 خوابه با چشم انداز باشکوه و امکانات عالی در بلاپای - گیرنه آپارتمان خصوصی 2 و 4 خوابه با چشم انداز باشکوه و امکانات عالی در بلاپای - گیرنه آپارتمان خصوصی 2 و 4 خوابه با چشم انداز باشکوه و امکانات عالی در بلاپای - گیرنه
آپارتمان خصوصی 2 و 4 خوابه با چشم انداز باشکوه و امکانات عالی در بلاپای - گیرنه آپارتمان خصوصی 2 و 4 خوابه با چشم انداز باشکوه و امکانات عالی در بلاپای - گیرنه

Hızlı Bakış

101evler İlan No #354139 İlan Tarihi 29/03/2024
Konum گیرنه, Bellapais Tapu Türü اعمال عنوان ترکیه
Durum برای فروش Emlak Türü خانه ها / تخت
Metrekare 105 m2
Oda Sayısı 2+1 Banyo 2
Bina Yaşı Proje Aşamasında Kat Sayısı 1
Eşya Durumu - Dairenin Katı 0

Açıklama

Cyprus Riviera Properties & برای فروش در سرمایه گذاری 2 & آپارتمان 4 خوابه ما:

به آپارتمان های لوکس 2 خوابه و 4 خوابه ما با سند مالکیت ترکیه خوش آمدید که راحتی بی بدیل، چشم اندازهای باشکوه و طیف وسیعی از امکانات را ارائه می دهد. یک تجربه زندگی واقعاً خارق العاده. بیایید ابتدا در مورد موقعیت مکانی صحبت کنیم:

Bellapais دهکده ای زیبا واقع در کوه های گیرنه قبرس شمالی است که به دلیل جذابیت بی انتها شهرت دارد. . تاریخ غنی و مناظر خیره کننده بلاپایس که جذابیت دریای مدیترانه را به همراه دارد، بازدیدکنندگان خود را با خیابان‌های سنگ‌فرش، خانه‌های سنگی زیبا که با بوگنویل‌های پرجنب‌وجوش تزئین شده و مناظر پانوراما از دریای درخشان مدیترانه را مجذوب خود می‌کند. در قلب بلاپایس، صومعه نمادین بلاپایس قرار دارد، صومعه‌ای قرن سیزدهمی که به زیبایی حفظ شده است و به عنوان گواهی بر گذشته تاریخی روستا عمل می‌کند. معماری باشکوه و محیط آرام صومعه نگاهی اجمالی به میراث قرون وسطایی منطقه دارد و توجه دوستداران تاریخ و علاقه مندان به هنر را به خود جلب می کند. با سرگردانی در خیابان‌های باریک Bellapais، بازدیدکنندگان با گنجینه‌ای از بوتیک‌فروشی‌ها، کافه‌های جذاب و میخانه‌های سنتی روبرو می‌شوند، جایی که عطر قهوه تازه دم شده و غذاهای اصیل قبرسی فضا را پر می‌کند. این دهکده فضایی آرام دارد که مهمانان را به استراحت و لذت بردن از لذت های ساده زندگی دعوت می کند.

ویژگی ها: 

🔹 2+1 لوکس آپارتمان (105 متر مربع):

این آپارتمان بزرگ دارای 105 متر مربع است. متر مربع فضای زندگی با دقت طراحی شده است. این هتل ترکیبی عالی از راحتی و سبک را با گزینه های باغ و تراس ارائه می دهد و به ساکنانش اجازه می دهد از زندگی در فضای باز لذت ببرند. در حالی که راحتی با 2 حمام و یک سینک در اولویت قرار دارد، آشپزخانه به طور کامل با کالاهای سفید باکیفیت مجهز است و از تهیه غذای بدون دردسر اطمینان حاصل می کند. این آپارتمان دارای یک اتاق خواب مستر و یک اتاق خواب اضافی است که فضای کافی را برای خانواده ها یا مهمانان فراهم می کند. آشپزخانه به طور یکپارچه با اتاق نشیمن ادغام می شود و یک فضای نشیمن هماهنگ با چشم اندازهای خیره کننده از کوه و دریا ایجاد می کند.

🔹4+1 آپارتمان لوکس (220 متر مربع): بیشتر برای کسانی که به دنبال فضا و لوکس هستند، آپارتمان 4 خوابه ما مساحت نشیمن بزرگ 220 متر مربع را ارائه می دهد. مانند همتایان خود، به ساکنان این امکان را می دهد تا با گزینه های باغ و تراس خود از فضای باز به سبک لذت ببرند. این آپارتمان دارای یک اتاق آشپزخانه جداگانه مجهز به کالاهای سفید درجه یک است که هم عملکرد و هم ظرافت را ارائه می دهد. تهویه مطبوع که در تمام طول سال راحتی فوق العاده ای را فراهم می کند، در همه اتاق ها موجود است. باغ بزرگ 80 تا 100 متر مربعی یک واحه خصوصی با چشم‌اندازهای باشکوه کوه و دریا را ارائه می‌دهد که برای استراحت و سرگرمی مناسب است.

هر دو آپارتمان در یک محله‌ای معتبر و سرپوشیده واقع شده‌اند و امکانات رفاهی مختلفی را ارائه می‌دهند. بهبود سبک زندگی ساکنان آن. استخر 300 متر مربعی ساکنان را به لذت بردن از شنا دعوت می کند، در حالی که یک استخر جداگانه برای کودکان لذت تمام خانواده را تضمین می کند. در حالی که زمین بازی کودکان سرگرمی را برای کوچک‌ترها فراهم می‌کند، مناطق سرسبز و باغ‌هایی که به دقت نگهداری می‌شوند، استراحتی آرام را در شهر شلوغ ارائه می‌دهند. با فاصله 1 کیلومتری از دریا، ساکنین می توانند به راحتی در فعالیت های ساحلی شرکت کنند و از جذابیت ساحل لذت ببرند.

هر اقامتگاه دارای دو پارکینگ و همچنین پرسنل امنیتی 24/7 برای راحتی و امنیت بیشتر است. . آرامش ساکنین.

مظهر زندگی لوکس را با آپارتمان های منحصر به فرد ما تجربه کنید، جایی که تمام جزئیات برای بهبود سبک زندگی شما طراحی شده است.

تحویل: نوامبر 2024

طرح پرداخت: 35/65


بررسی رایگان 3 روزه ما تورهایی را برای مشتریان خارجی خود ارائه می دهیم تا خانه و مکان مورد نظر شما را مشاهده کنند.

< b>جهت کسب اطلاعات بیشتر با: نینا راتب تماس بگیرید: +90 533 869 07 04

[email protected]

< ; /div>< /div>< /div>

Notlar