Cyprus Riviera Properties & Investment
دلال Nina Ratib
Telefon +905338690704 / +905338800700

ویلای باشکوه 4 خوابه در ادرمیت گیرنه

برای فروش ویلا - گیرنه, Edremit, property-Details.north-cyprus

£ 750,000

ویلای باشکوه 4 خوابه در ادرمیت گیرنه ویلای باشکوه 4 خوابه در ادرمیت گیرنه ویلای باشکوه 4 خوابه در ادرمیت گیرنه
ویلای باشکوه 4 خوابه در ادرمیت گیرنه ویلای باشکوه 4 خوابه در ادرمیت گیرنه

Hızlı Bakış

101evler İlan No #354568 İlan Tarihi 01/04/2024
Konum گیرنه, Edremit Tapu Türü اعمال مبادله
Durum برای فروش Emlak Türü خانه ها / ویلا
Metrekare 288 m2
Oda Sayısı 4+1 Banyo 4
Bina Yaşı Proje Aşamasında Kat Sayısı 1
Eşya Durumu -    

Açıklama

ویلای 4 خوابه ما برای فروش در املاک ریویرا قبرس & سرمایه گذاری:

به Edremit، نماد زندگی لوکس، که در آن ظرافت و راحتی برای ایجاد یک تجربه ویلایی خارق‌العاده با هم ترکیب شده‌اند، خوش آمدید. واقع در یک جامعه معتبر دارای هشت ویلا خصوصی، تنها سه ویلا موجود است و به ساکنان فهیم این فرصت را می دهد که این خانه آرام را خانه بخوانند. بیایید ابتدا در مورد مکان آن صحبت کنیم:

جذابیت Edremit در مناظر خیره کننده آن نهفته است، با مناظر پانوراما از دریای آبی عمیق مدیترانه در یک طرف و کوه های باشکوه گیرنه از سوی دیگر. چه در حال کاوش در خیابان های پر پیچ و خم دهکده باشید و چه در آسایش خانه خود استراحت کنید، مناظر شگفت انگیز و آرامی خواهید داشت. علاقه مندان به تاریخ از میراث شگفت انگیز ادرمیت و آثار تمدن های باستانی موجود در منطقه خوشحال خواهند شد. این دهکده با سابقه ای صدها ساله، از کلیساهای بیزانسی گرفته تا قلعه های صلیبی، بازدیدکنندگان را به بازگشت به گذشته و کشف گذشته داستانی آن دعوت می کند. علیرغم جذابیت روستایی، Edremit امکانات و امکانات مدرنی را ارائه می دهد که برای ساکنان و بازدیدکنندگان به طور یکسان جذاب خواهد بود. غذاهای لذیذ قبرسی در کافه‌های عجیب، میخانه‌های سنتی و رستوران‌های لذیذ سرو می‌شود، در حالی که بوتیک‌فروشی‌ها و بازارهای محلی انواع محصولات و سوغاتی‌ها را برای کشف ارائه می‌دهند. علاقه مندان به فضای باز در محیط طبیعی ادرمیت، با مسیرهای پیاده روی که از میان جنگل های سرسبز، باغ های زیتون و مرکبات عبور می کنند، چیزهای زیادی برای کشف پیدا خواهند کرد. برای جویندگان ماجراجویی، خط ساحلی مجاور فرصت‌های شنا، غواصی و ورزش‌های آبی همراه با سواحل بکر و آب‌های شفاف را ارائه می‌دهد.


ویژگی‌ها: > در سه سطح گسترده شده است، هر ویلا دارای مساحت سرپوشیده چشمگیر 288.88 متر مربع است که به دقت طراحی شده است تا با سلیقه ترین سلیقه ها را جذب کند. در طبقه همکف با یک اتاق نشیمن بزرگ روبرو می شوید که به طور یکپارچه به یک آشپزخانه مدرن مجهز به لوازم خانگی پیشرفته و یک اتاق انباری برای راحتی بیشتر متصل است. طبقه همکف همچنین شامل یک اتاق کمد اصلی است که فضای ذخیره‌سازی وسیع و حمام مهمان را فراهم می‌کند.

هنگامی که به طبقه اول می‌روید چهار اتاق خواب با تناسب سخاوتمندانه را خواهید دید. هر کدام دارای حمام اختصاصی خود هستند که حریم خصوصی و راحتی را برای همه ساکنان فراهم می کند. سوئیت اصلی یک پناهگاه آرامش با حمام مجلل مجلل و دسترسی به یک تراس خصوصی است که در آن چشم‌اندازهای خیره‌کننده از کوه‌های اطراف و دریا در انتظار شماست.

به تراس پشت بام بروید،< /b> و مناظر پانوراما. شما با یک واحه بزرگ در فضای باز روبرو خواهید شد که برای سرگرمی یا استراحت ساده مناسب است. در استخر شنای خصوصی 4×8 غوطه ور شوید، در گاراژ باز در زیر آفتاب دریای مدیترانه غوطه ور شوید یا به سادگی از مناظر بی نظیری که تا جایی که چشم می بیند امتداد یافته لذت ببرید. با ویژگی هایی مانند سقف های کاذب، نورافکن ها و گرمایش از کف که فضای هر فضا را بهبود می بخشد، از بهترین جزئیات زندگی ویلا لذت ببرید. چه میزبان گردهمایی های صمیمی باشید و چه از لحظات آرامش آرام لذت می برید، هر گوشه از این ویلا پیچیدگی و شیک است.

در فراسوی دیوارهای ویلا، ساکنین به امکانات فراوانی دسترسی دارند. . > باغ‌های محوطه‌سازی‌شده، مناطق مشترک و در یک جامعه دردار شامل امنیت 24 ساعته برای آرامش خاطر.

در یکی از محبوب‌ترین آدرس‌های ادرمیت از سبک زندگی مجللی که شایسته آن هستید استقبال کنید. . در حالی که تنها سه ویلا باقی مانده است، از فرصت استفاده کنید و این اقامتگاه منحصر به فرد را متعلق به خود کنید و اوج زندگی معاصر را در میان زیبایی های قبرس شمالی تجربه کنید.


پرداخت. طرح:

35% پیش پرداخت

35% پس از تکمیل لاشه و آجر

20% پس از تکمیل پنجره‌ها

10٪ پس از اتمام ساخت و ساز


تاریخ تکمیل: ژوئن 2025
< / p>


< /p>

ما به مشتری خارج از کشورمان یک تور 3 روزه رایگان برای دیدن خانه و مکان مورد نظر خود ارائه می دهیم.

< b>برای اطلاعات بیشتر لطفاً با: نینا راتب تماس بگیرید: +90 533 869 04 07

info@ cyprusrivieraproperties .com



Notlar