Trustline Estate
مشاور املاک Trustline Estate
Telefon +905488357779 /

تجربه زندگی خود را با آپارتمان های لوکس ما در گیرنه ارتقا دهید. آپارتمان های لوکس 1+1 برای فروش

برای فروش تخت - گیرنه, Girne Merkez, property-Details.north-cyprus

£ 118,000

تجربه زندگی خود را با آپارتمان های لوکس ما در گیرنه ارتقا دهید. آپارتمان های لوکس 1+1 برای فروش تجربه زندگی خود را با آپارتمان های لوکس ما در گیرنه ارتقا دهید. آپارتمان های لوکس 1+1 برای فروش تجربه زندگی خود را با آپارتمان های لوکس ما در گیرنه ارتقا دهید. آپارتمان های لوکس 1+1 برای فروش
تجربه زندگی خود را با آپارتمان های لوکس ما در گیرنه ارتقا دهید. آپارتمان های لوکس 1+1 برای فروش تجربه زندگی خود را با آپارتمان های لوکس ما در گیرنه ارتقا دهید. آپارتمان های لوکس 1+1 برای فروش

Hızlı Bakış

101evler İlan No #355396 İlan Tarihi 04/04/2024
Konum گیرنه, Girne Merkez Tapu Türü اعمال مبادله
Durum برای فروش Emlak Türü خانه ها / تخت
Metrekare 46 m2
Oda Sayısı 1+1 Banyo 1
Bina Yaşı 0 Kat Sayısı 6
Eşya Durumu ناهموار Dairenin Katı 4

Açıklama

به اوج زندگی لوکس در قلب گیرنه برسید! ما مفتخریم که یک پروژه ملکی عالی را به شما ارائه دهیم که معماری مدرن و انواع اقامتگاه های زیبا را ارائه می دهد.

🏡 آپارتمان های لوکس 2+1 و 1+1 برای فروش

< p> ترکیبی عالی از سبک و عملکرد آپارتمان‌های 2+1 و 1+1 ما را با طراحی متفکرانه کشف کنید که ترکیبی از هر اقامتگاه به گونه ای طراحی شده است که تجربه زندگی آرامی را ارائه دهد که متناسب با سبک زندگی شما باشد.

🚗 منطقه پارکینگ سرپوشیده

از راحتی پارکینگ سرپوشیده لذت ببرید که شما را تضمین می کند. وسایل نقلیه همیشه ایمن هستند این خدماتی که برای راحتی شما ارائه می کنیم فراتر از فضای زندگی شما است و شما را ایمن نگه می دارد.

🏙 در قلب گیرنه

خود را در فضای پر انرژی گیرنه غرق کنید. با امتیاز بودن در قلب شهر. فرهنگ غنی را کشف کنید، از غذاهای محلی لذت ببرید و از داشتن همه چیز در دستان خود لذت ببرید.

🌟 معماری مدرن

پروژه ما دارای یک طراحی معماری مدرن است که زیبایی شناسی را در هم می آمیزد. با عملکرد همه جزئیات به دقت برنامه ریزی شده اند تا یک محیط زندگی معاصر ایجاد کنند که نشان دهنده سلیقه و اشتیاق شما برای کیفیت باشد.

این فقط یک سرمایه گذاری در املاک و مستغلات نیست. این فرصتی است برای پذیرش یک سبک زندگی پیچیده و راحت. تجربه زندگی خود را با آپارتمان های لوکس ما در گیرنه افزایش دهید.

فرصت تبدیل خانه رویایی خود را از دست ندهید.


بسیار برای اطلاعات دقیق تر؛

Trusline Real Estate

Hasret Tok


Notlar