Intendox LTD.
مشاور املاک INTENDOX LTD
Telefon +905488550010 /

آپارتمان 2+1 در فاصله چند قدمی دانشگاه اروپایی لفکه

برای فروش تخت - لفکه, Gemikonağı, property-Details.north-cyprus

£ 61,000

آپارتمان 2+1 در فاصله چند قدمی دانشگاه اروپایی لفکه آپارتمان 2+1 در فاصله چند قدمی دانشگاه اروپایی لفکه آپارتمان 2+1 در فاصله چند قدمی دانشگاه اروپایی لفکه
آپارتمان 2+1 در فاصله چند قدمی دانشگاه اروپایی لفکه آپارتمان 2+1 در فاصله چند قدمی دانشگاه اروپایی لفکه

Hızlı Bakış

101evler İlan No #356614 İlan Tarihi 13/04/2024
Konum لفکه, Gemikonağı Tapu Türü اعمال مبادله
Durum برای فروش Emlak Türü خانه ها / تخت
Metrekare 80 m2
Oda Sayısı 2+1 Banyo 1
Bina Yaşı 2 Kat Sayısı 4
Eşya Durumu مبله شده Dairenin Katı 0

Açıklama

ما آپارتمان خود را به شما پیشنهاد می کنیم که با موقعیت مکانی خود متمایز است و درآمد بالایی از اجاره ارائه می دهد، در فاصله چند قدمی دانشگاه اروپایی لفکه. این آپارتمان نه تنها برای مقاصد سرمایه گذاری بلکه برای زندگی با خانواده در موقعیتی عالی است.
همهبازارها، رستوران ها، کافه ها، ایستگاه ها و داروخانه ها /b> این آپارتمان که در فاصله چند قدمی قرار دارد، دارای تمامی امکانات رفاهی است که زندگی شما را آسان می کند. در حالی که از مزیت بودن در مرکز شهر لذت می برید، می توانید یک زندگی آرام و راحت نیز داشته باشید.
این آپارتمان سالانه تضمینی دارد. درآمد اجاره حداقل 5000 پوند، این یک فرصت سرمایه گذاری قابل اعتماد برای شما فراهم می کند. آپارتمان ما که در این منطقه ویژه لفکه واقع شده است، یک گزینه اقامتی جذاب برای دانشجویان و کارمندان ارائه می دهد.
شما می توانید از این فرصت سودمند استفاده کنید و در یک محیط راحت سرمایه گذاری کنید اگر می خواهید فضای زندگی داشته باشید، بلافاصله با ما تماس بگیرید. این آپارتمان بی نظیر را از دست ندهید و قدمی برای تحقق رویاهای خود بردارید!
برای کلیه وام های بانکی مناسب است و سهم ترانسفورماتور و مالیات بر ارزش افزوده پرداخت شده است

Notlar