Cyprus Riviera Properties & Investment
دلال Nina Ratib
Telefon +905338690704 / +905338800700

فروش مجدد آپارتمان 1+1 باغ کاملا مبله برای فروش در آلسانجاک - گیرنه

برای فروش تخت - گیرنه, Alsancak, property-Details.north-cyprus

£ 120,000

فروش مجدد آپارتمان 1+1 باغ کاملا مبله برای فروش در آلسانجاک - گیرنه فروش مجدد آپارتمان 1+1 باغ کاملا مبله برای فروش در آلسانجاک - گیرنه فروش مجدد آپارتمان 1+1 باغ کاملا مبله برای فروش در آلسانجاک - گیرنه
فروش مجدد آپارتمان 1+1 باغ کاملا مبله برای فروش در آلسانجاک - گیرنه فروش مجدد آپارتمان 1+1 باغ کاملا مبله برای فروش در آلسانجاک - گیرنه

Hızlı Bakış

101evler İlan No #358377 İlan Tarihi 22/04/2024
Konum گیرنه, Alsancak
Durum برای فروش Emlak Türü خانه ها / تخت
Metrekare 60 m2
Oda Sayısı 1+1 Banyo 1
Bina Yaşı 2 Kat Sayısı 0
Eşya Durumu کاملا مبله Dairenin Katı 0

Açıklama

ویلای 1 خوابه ما برای فروش در ساختار ملک قبرس ریویرا و amp; سرمایه گذاری:

معرفی یک فرصت قابل توجه برای زندگی و سرمایه گذاری!

کشف جذابیت این آپارتمان 1 خوابه با فروش مجدد کاملاً مبله در داخل مجموعه افسانه ای آلسانجاک، گیرنه. این ملک با چیدمان 1+1 با باغی جذاب، ترکیبی ایده آل از آسایش و راحتی را در یکی از مکان های مورد علاقه قبرس ارائه می دهد.


ویژگی ها:  در فاصله تنها 600 متر از دریا، ساکنین می توانند از دسترسی آسان به سواحل فریبنده گیرنه لذت ببرند. چه به دنبال گردشی آرام در امتداد خط ساحلی باشید و چه به دنبال یک روز استراحت در ساحل باشید، این مکان همه چیز را با مساحت ​​60 متر مربع به اضافه 20 متر مربع اضافی ارائه می دهد. > باغ، این آپارتمان فضای کافی را برای زندگی راحت فراهم می کند. منطقه باغ آرامشی را به شما می‌بخشد و برای استراحت در میان محیطی آرام ایده‌آل است.

 ساکنان به استخر مشترک بزرگ دسترسی دارند که برای غواصی با طراوت در روزهای آفتابی مناسب است. . علاوه بر این، این مجموعه در فاصله چند قدمی امکانات مختلف از جمله سواحل، رستوران‌ها، بانک‌ها و بازارها قرار دارد و راحتی را در هر نقطه تضمین می‌کند. از امنیت 24 ساعته در داخل مجتمع لذت ببرید و آرامش خاطر و محیط زندگی امن را برای ساکنین فراهم کنید. چه به دنبال نقل مکان فوری و چه به دنبال فرصتی برای سرمایه گذاری باشید، این آپارتمان کاملا مبله است. کالاهای سفید، تهویه مطبوع و مبلمانو مجهز، آماده برای مقاصد سکونت یا اجاره. ساکنین در نزدیکی Merit Royal به امکانات رفاهی و سرگرمی‌های مجلل دسترسی دارند.

این فرصت استثنایی را برای داشتن قطعه‌ای از بهشت در Alsancak، گیرنه از دست ندهید. چه به دنبال یک اقامت دائم، یک خانه تعطیلات یا یک ملک سرمایه گذاری باشید، این آپارتمان امکانات بی پایانی را برای یک سبک زندگی رضایت بخش و بازدهی پرسود ارائه می دهد. برای برنامه‌ریزی بازدید و ایمن کردن مکان خود در این مجموعه افسانه‌ای، همین امروز با ما تماس بگیرید.


ما سفر بازرسی ۳ روزه رایگان را برای مشتری خارج از کشور خود برای مشاهده ارائه می‌دهیم. خانه و محل مورد نظر شما.

برای اطلاعات بیشتر، لطفاً با: نینا راتب تماس بگیرید: +90 533 869 04 07

[email protected]



Notlar