AZANT REAL ESTATES
Yetkili Azant Real Estates
Telefon +905338890087 / +905488293231

ویلا 7 خوابه با استخر اختصاصی در ادرمیت: یک فرار مجلل

برای فروش ویلا - گیرنه, Edremit, property-Details.north-cyprus

£ 2,449,999

ویلا 7 خوابه با استخر اختصاصی در ادرمیت: یک فرار مجلل ویلا 7 خوابه با استخر اختصاصی در ادرمیت: یک فرار مجلل ویلا 7 خوابه با استخر اختصاصی در ادرمیت: یک فرار مجلل
ویلا 7 خوابه با استخر اختصاصی در ادرمیت: یک فرار مجلل ویلا 7 خوابه با استخر اختصاصی در ادرمیت: یک فرار مجلل

Hızlı Bakış

101evler İlan No #358395 İlan Tarihi 22/04/2024
Konum گیرنه, Edremit Tapu Türü اعمال مبادله
Durum برای فروش Emlak Türü خانه ها / ویلا
Metrekare 1000 m2
Oda Sayısı 7+1 Banyo 8
Bina Yaşı 16 - 20 Kat Sayısı 0
Eşya Durumu کاملا مبله    

Açıklama

به این ویلای مجلل خیره کننده در محیط آرام ادرمیت خوش آمدید. این ملک در فضای وسیعی به مساحت 3675 متر مربع، نمایانگر ظرافت و عظمت در هر گوشه ای است. این ویلا با مساحت کل ساختمان تقریباً 1000 متر مربع، فضای زیادی را برای یک زندگی مجلل ارائه می دهد.

وقتی وارد آن می شوید، با سالن بزرگی روبرو می شوید که فضای باشکوهی را در داخل ایجاد می کند. در سمت راست شما، یک اتاق نشیمن مجلل با یک بار شیک شما را دعوت می کند، جایی که دوستانتان می توانند گفتگوهای دلپذیری داشته باشند. در کنار اتاق نشیمن، اتاق مخصوص کودکان در انتظار شماست که گزینه های سرگرمی متنوعی را ارائه می دهد، در حالی که شومینه به فضای نشیمن گرما و جذابیت می بخشد و محیطی دلپذیر برای آرامش ایجاد می کند.

قلب ماست. خانه، آماده پاسخگویی به هر نیاز آشپزخانه است. مجهز به کالاهای سفید باکیفیت و فضای ذخیره سازی کافی، این آشپزخانه رویای هر سرآشپزی است. یک قسمت نشیمن در نزدیکی آشپزخانه مکان مناسبی برای مکالمات غیررسمی و مجالس صمیمی است.

از آشپزخانه خارج شوید و یک منطقه ناهار خوری سرپوشیده دوست‌داشتنی پیدا خواهید کرد که می‌توانید با عزیزانتان از وقت خود لذت ببرید.< /p>

وقتی به طبقه بالا می روید، شش اتاق خواب با مبله بی عیب و نقص در انتظار شما خواهند بود که هر کدام پناهگاهی از راحتی و تجمل را ارائه می دهند. چهار اتاق خواب دارای حمام هستند، در حالی که اتاق خواب اصلی دارای اتاق رختکن مخصوص به خود و چشم اندازهای خیره کننده از محیط اطراف خود است. یک بالکن در این طبقه، نقطه زیبایی برای تحسین منظره چشمگیر و تجربه لحظات فراموش نشدنی با دوستان است.

نمای بیرونی شامل یک اتاق دوش و یک تراس سرپوشیده دوست‌داشتنی، همراه با محوطه استخری است که به خوبی نگهداری می‌شود. پناهگاهی برای آرامش علاوه بر این، یک زمین فوتبال محیطی عالی برای گذراندن بعدازظهرهای آرام در ملک با خانواده و دوستان فراهم می کند.

این خانه با پانل های خورشیدی و ژنراتور برای راحتی و پایداری مدرن طراحی شده است. این ویلا که با بالاترین کیفیت مواد و توجه به جزئیات ساخته شده است، سبک زندگی بی نظیری از تجمل و ظرافت را ارائه می دهد. اوج زندگی زیبا را در این خلوتگاه خارق العاده در ادرمیت تجربه کنید.

درباره این ملک بیشتر کشف کنید! با ما از طریق ایمیل به آدرس [email protected] تماس بگیرید یا با ما با شماره 0090 548 829 32 31 تماس بگیرید.

سلب مسئولیت

این جزئیات ارائه شده است و نشان دهنده یک نمایش منصفانه از هدف آن ارائه توضیحات است، اما صحت آن قابل تضمین نیست و پیشنهاد قراردادی نیست. خریداران باید به بازرسی خود از ملک و اسناد مالکیت تکیه کنند. هیچ یک از دستگاه ها/خدمات فوق واقع در هر ملکی توسط ما آزمایش نشده است. ما به خریداران توصیه می‌کنیم قبل از تعهد قانونی، یک فرد واجد شرایط را برای بررسی ملک و عنوان و همچنین بررسی همه لوازم/خدمات قبل از تعهد قانونی ترتیب دهند.


Notlar