North Sky Property
دلال Erdem Çıtıl
Telefon +905338205038 / +905338205038

آخرین ویلا 4+1 باقی مانده با طراحی جذاب برای فروش در لاپتا، گیرنه..!

برای فروش ویلا - گیرنه, Lapta, property-Details.north-cyprus

£ 550,000

آخرین ویلا 4+1 باقی مانده با طراحی جذاب برای فروش در لاپتا، گیرنه..! آخرین ویلا 4+1 باقی مانده با طراحی جذاب برای فروش در لاپتا، گیرنه..! آخرین ویلا 4+1 باقی مانده با طراحی جذاب برای فروش در لاپتا، گیرنه..!
آخرین ویلا 4+1 باقی مانده با طراحی جذاب برای فروش در لاپتا، گیرنه..! آخرین ویلا 4+1 باقی مانده با طراحی جذاب برای فروش در لاپتا، گیرنه..!

Hızlı Bakış

101evler İlan No #361561 İlan Tarihi 06/05/2024
Konum گیرنه, Lapta Tapu Türü اعمال مبادله
Durum برای فروش Emlak Türü خانه ها / ویلا
Metrekare 240 m2
Oda Sayısı 4+1 Banyo 4
Bina Yaşı 0 Kat Sayısı 1
Eşya Durumu -    

Açıklama

- ساختمان ها از بتن مسلح با استفاده از انواع بتنی و فولادی مشخص شده در پروژه ساخته می شوند.از انواع فولادی مشخص شده در پروژه استفاده می شود. ساختمان ها بتن مسلح خواهند بود.با استفاده از سیستم های فونداسیون عمیق ساخته می شوند.- دیوارهای خارجی از آجر به ضخامت 25 سانتی متر و دیوارهای داخلی از 10 آجر ساخته می شود. آجر با ضخامت سانتی متر.داخلی دیوارها از آجرهایی به ضخامت 10 سانتی متر ساخته می شوند.- سطوح بتن آرمه داخلی و خارجی و دیوارهای جداکننده با آجر به ضخامت 3.5 سانتی متر پوشانده می شود.< /div>لایه‌های گچ که با گچ خشن شروع می‌شوند، سپس گچ خشن و گچ div>و گچ ابریشم در آماده‌سازی برای کاربرد رنگ.- یک اکریلیک دانه‌دار. برای سطوح بیرونی از رنگ پایه خارجی استفاده شد. سطوح داخلیرنگ مصنوعی بر پایه آب روی سطوح داخلی اعمال می شود.- در اتاق های داخلی قالب های تاج نصب می شود.- نورپردازی مخفی سیستم و سقف های کاذب در اتاق نشیمن و آشپزخانه نصب می شود.اتاق نشیمن و آشپزخانه.- عایق رطوبتی کاملا الاستیک و الاستومری روی سقف اجرا خواهد شد. >تراس، کف مرطوب و فونداسیون.- درهای ورودی ویلا از مواد لمینت ام دی اف مخصوصا ایمن ساخته می شود.درب های فولادی- درب های داخلی ویلاها درب فشاری آمریکایی خواهد بود.- پنجره ها و درب های کشویی آلومینیومی مشکی عایق حرارتی و از شیشه های راحتی استفاده می شود از شیشه استفاده خواهد شد.- در هر اتاق خواب یک کمد لباس کامل وجود دارد.- کابینت آشپزخانه با پانل های ام دی اف و پیشخوان آشپزخانه- همه پریزها در آپارتمان ها به زمین و مجهز به سوکت کودک خواهند بود.محافظت. لگراند و/یا اشنایدر و/یا ویکو و/یا محصولات مشابه استفاده خواهد شد.استفاده خواهد شد. کلید لگراند و/یا اشنایدرو/یا ویکو و/یا محصولات مشابه.- کف اتاق خواب ها لمینت یا به صورت اختیاری سرامیک هستند.- کف اتاق نشیمن، آشپزخانه، حمام و راهروها از محصولاتسرامیک مطابق با استانداردهای TSE برندهایی مانندVitra و/یا Seranit و/یا Çanakkale و/یا ساخته شده است. محصولات معادل.- دکمه های زنگ روی درب های بیرونی منازل نصب می شود.- در ورودی ساختمان ها و پارکینگ ها کفپوش پارکت 5×10 نصب می شود.پارکینگ.- لوله کشی آب در ساختمان انجام می شود.- آب سرویس از شبکه کشیده می شود. در هر ویلا یک مخزن ذخیره آب ۱تنی و انرژی خورشیدی بر روی پشت بام ها تعبیه خواهد شد. اینساختمان دارای یک سیستم پمپ آب هیدروفور خواهد بود.- حمام، WC و آشپزخانه از مواد شیشه مانند برندها ساخته خواهد شد.Artema و /یا E.C.A و/یا یا SEREL و/یا PUNTA و/یامعادل.- کابینت حمام از ام دی اف ساخته خواهد شد.

< br>اطلاعات دقیق و درخواست ارائه شما در تماس با ما برای .. تردید نکنید!

NORTH SKY PROPERTY

ERDEM ÇITIL

< p>+90 533 820 50 38 - +90 533 865 15 52


Notlar