Henry Charles Estates
مشاور املاک Aya Badawi
Telefon +905338449277 / +903928158333

پنت هاوس دو خوابه با تراس روی پشت بام در خانه های مالدیو

برای فروش ویلا - گیرنه, Bahçeli, property-Details.north-cyprus

£ 369,950

پنت هاوس دو خوابه با تراس روی پشت بام در خانه های مالدیو پنت هاوس دو خوابه با تراس روی پشت بام در خانه های مالدیو پنت هاوس دو خوابه با تراس روی پشت بام در خانه های مالدیو
پنت هاوس دو خوابه با تراس روی پشت بام در خانه های مالدیو پنت هاوس دو خوابه با تراس روی پشت بام در خانه های مالدیو

Hızlı Bakış

101evler İlan No #362427 İlan Tarihi 09/05/2024
Konum گیرنه, Bahçeli Tapu Türü اعمال مبادله
Durum برای فروش Emlak Türü خانه ها / ویلا
Metrekare 170 m2
Oda Sayısı 2+1 Banyo 1
Bina Yaşı 3 Kat Sayısı 0
Eşya Durumu مبله شده    

Açıklama

ما خوشحالیم که این آپارتمان پنت هاوس مجلل کاملاً مبله واقع در خط ساحلی با منظره کامل دریا را از یکی از بهترین توسعه دهندگان در قبرس شمالی ارائه می دهیم.

این مجموعه طیف وسیعی از امکانات رفاهی را برای شما ارائه می دهد. برای استفاده از همه چیزهایی که نیاز دارید به سادگی در دسترس شماست: - استخر آب گرم مشترک قلب شکل، علاوه بر این، به عنوان یک استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، اسپا/تایلندی، سونا، حمام ترکی (حمام ترکی)، یک ساحل تالاب منحصر به فرد. با کابانا و سینمای روباز، ورزش های آبی، زمین تنیس، مینی گلف، اتاق کمک های اولیه، زمین بازی کودکان، رستوران، کافه و. بار، بار استخر، بازار، دفتر مدیریت سایت، خدمات تعمیر و نگهداری 24 ساعته.

این آپارتمان در هر مکان مشخص می‌شود. 71.77 متر مربع و 28.10 متر مربع بالکن، داخلی، دو اتاق خواب دو نفره (یک مستر با حمام)، همه با کمد لباس مجهز و تهویه مطبوع، آشپزخانه و اتاق نشیمن با تهویه مطبوع مجزا، آشپزخانه مناسب خیاط و لوازم آشپزخانه یکپارچه، حمام خانوادگی. ، راهرو با ماشین لباسشویی. این آپارتمان همچنین دارای یک تهویه 24/7 منحصر به فرد با برنامه کنترل شده (غیر استاندارد در سایت، آورده شده از سوئد)، با دسترسی به یک بالکن بزرگ برای لذت بردن از منظره طلوع و غروب خورشید از این پنت هاوس و منظره ای فوق العاده در عصرها همزمان با شما. مشرف به باغ روشن و محوطه استخر است.

علاوه بر این، یک تراس خصوصی بزرگ روی پشت بام 71.77 متر مربع با دوش است که فضای بیرونی زیادی برای لذت بردن از مناظر فوق العاده دارد. سقف تراس برای آشپزخانه در فضای باز و باربیکیو آماده شده و دارای آب و زهکشی نصب شده است.

آپارتمان آماده است. اسناد مالکیت آماده انتقال هستند، مالیات بر ارزش افزوده پرداخت شده است.

تعمیر و نگهداری فعلی 120 پوند در ماه است.

سرمایه گذاری عالی و مکانی فوق العاده برای تعطیلات یا زندگی دائمی!


Notlar